Maxlips, flower honey lipgloss

3 nov

Vandaag weer een review…
Eerst wil ik mijn excuses aanbieden voor dat er heel lang geen post meer op Lovieblue is gekomen!
Mijn computer deed het niet helemaal optimaal en dus kon er geen bericht online komen… 😦
Maar nu weer wel!

Dus…
De flower honey lipgloss lijn van Maxlips, is echt de beste lipgloss die ik ooit heb gehad!
Hij werkt zo verzorgend dat ik hem zelfs ’s nachts opdoe, tijdens het slapen zodat ik de vlogende ochtend zijde zachte lippen heb…
Ik heb hem in strawberry (aardbei) en in het kleine flesje zit een bloem! how cute ?!
    Maar je hebt hem ook in verschilende smaken…

En ik ga er zeker nog meer van kopen!
Er zit ook vitamine E in die zorgt er voor dat je lippen niet uitdrogen.
Ik raad jullie deze lipgloss echt aan!!!!!

ByeBye lovies

 

Plaats een reactie